mandag 5. november 2012

Kjedelig...

Da var det mandag igjen, tia flyr så altfor fort... Sette på bremsen litt hadde vært kjekt!
Plutselig er det advent!
Har handla en del julegaver, men enda mye igjen;)
Gleder meg til å pakke inn, det er koselig:)

Nå sitter jeg å hekler å det var vist kjedelig mente Tilde...zzzzzzZZZZZ


For noen minutter siden lå hun spent å titta på hva jeg gjorde.



Idag 3mnd og 2 dager etter at Tilde kom "datt" endelig resten av navlestrengen av:D
Mestparten ramla av under en uke etter fødselen, men ble igjen en liten stump som har væska/blødd mye... Ble jo flekk på alt av klær like etter at de var kommet på!!
Nå slipper vi heldigvis å være redd for det mer. Før helga så jeg at den begynte å bli en del mørkere i fargen, så på lørdag at den var blitt nesten svart å da regna jeg med at den ramla av snart:)
Imårrest når vi sto opp så hang den såvidt fast, da tok jeg saksa og snippa den vekk!
Borte:)

Skal se jeg ikke finner noen bilder fra bårndåpen jeg kan legge ut en dag;)
Klemmer

- Postet gjennom BlogPress fra min iPhone

2 kommentarer:

Hyggelig om du slenger inn en hilsen!
Ha en fin dag;)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails