søndag 31. mars 2013

Nok snø nå!

Jeg er gla i snø jeg, er ikke det altså, men nå har det seg sånn at det er den første vårmåneden nå?! Eller den er jo på siste verset, den 2. Begynner jo imorgen.
(Da er det 3 mnd'er til jeg begynner på jobb, hjelpes)
Men over til snøen igjen...
Har lava ned inatt OGSÅ begynner å holde nå, er jo så mye at vi vet ikke hvor vi skal gjøre av den!
X- antall tonn snø gies bort, hentes snarest!




Men men, har nå rydda unna litt sånn at vi får frem bilen ivertfall.
Så kan man jo kose seg inne i snøføyken med litt baking og matlaging.
Lammelåret har kommet seg i ovnen, der skal det få godgjøre seg i 5!! timer.
Min kjære har fått oppskrift fra en på jobb, å den skal vist bli sånn at den smelter på tungen, spent på den:)




Sjokoladeboller og solboller blir nå fortært i en farlig fart, må skynde meg å skrive ferdig her om det skal bli mer på meg:)




Hedda sa før hun hadde smakt sjokoladebollene at: mammæ, dennæ sjokoladebollæ e mye beidre enn de som butikken har!
Søta mi <3



Tenkte å få tatt litt bilder fra rommet til Tuva idag, kryss fingrene og på det beste;)


Så helt til sist her så vil jeg gratulere min kjære lillebror med dagen!
24 år:)
Håper dere kommer hjem snart!
Han er nemlig på Røst sammen med mamma og pappa og hjelper til med siste rest av kvoten:)
Gratulerer så mye med dagen, vi får feire deg og Hedda når dere kommer hjem!


Vi er kjempegla i deg!
Mange klemmer fra meg, jentene og Esben!

- Posted using BlogPress from my iPad

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Hyggelig om du slenger inn en hilsen!
Ha en fin dag;)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails