torsdag 27. juni 2013

Fjelltur! Ooh hærlige regn!

På mandag etter frokosten var inntatt pakket vi sekken, bilen full av unger og voksne!
Vi skulle på fjelltur!
Men idet vi parkerte bilen så begynte det å regne, å det kunne ha regnet, så vi gikk kanskje 100 meter før vi snudde og dro slukøret hjem igjen.
Tilde fikk sove, storjentene scrappa ( bursdagskort til far på Herøy) og Esben var hjemme sammen med dem, men jeg hadde jo gleda meg så til å få rørt meg litt!



Så regn eller ikke, jeg skulle "trimme" litt, så da ble det en liten VÅT jogge tur på meg, gjett om jeg var gjennomblaut da jeg kom hjem, det surkla i skoene og det var såvidt jeg fikk av meg klærne:p hehe




Men jeg fikk jo en joggetur da, selv om alle himmelens sluser var åpne!




Da onsdagen kom og regnværet var over , gjorde vi det samme som på mandag, bare denne gangen gikk vi lengre enn 100 meter, nemlig 243 moh
Som er høyden på vettfjellet:)




Jeg hadde Tilde på ryggen i ergo babyen, ett hærlig bæretøy:)
Fint å sove i også, på det første bildet ser dere når vi bruker sovehetten, genialt!




Storjentene sprang som noen fjellgeiter opp til toppen!
Da alle navnene var skrevet i boka gikk vi ned ett stykke for å finne litt ly for vinden.
Sånn at vi kunne spise lunsj uten at vi blåste vekk.



Ikke lett a ta bilde av fire jenter som skal ordne håret og se i kamera samtidig:)
Men bra jobba Esben min !
Takk for en fin tur søte lille familien min!

- Postet gjennom BlogPress fra min iPhone

4 kommentarer:

  1. spræk dk e;) vektig å va fin på håret når man ska ta bilde ;)

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja vi prøvæ no å va spræk ;)
      Håret e veldig vektig ja!

      Slett
  2. Dæ e bra du trossæ vere, Lisbeth ;)

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja d finnes ikje dårlige klær.. hehe!

      Slett

Hyggelig om du slenger inn en hilsen!
Ha en fin dag;)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails