søndag 27. juli 2014

Endelig sommerferie!

Sommerferie!

Sitter ute å virkelig nyyter sola, lillemor sover søtt og min kjære tok med seg de to største på en liten fjelltur! Så hva gjør mor i huset da?


 Så nå sitter jeg her da, slikker sol og drikker (varm) te, det var ikke så lurt da! 
Men den koppen er Genial, thermo-kopp fra bodum, har hatt te i den i nesten 2! Timer, tatt en slurp innimellom, å den er enda passe varm( for min gane ihvertfall)


Nytt utemøblement har vi (endelig) kjøpt oss, med god plass til alle 5! De vi har fra før er små runde bord som vi akkurat har stabbla stolene rundt og såvidt fått plass til hvert sitt fat!
Så dett er jo himmelen i forhold!


Syns det er riktig så lekkert, kan til og med regulere ryggen på stolene, tommel opp!


Denne nydelige hortensiaen fikk gjennomgå igår, klippet av mange rose-baller og pyntet med rundt omkring både ute og inne , virkelig en av favorittblomstene mine! Men den ser ikke ut som den mangler noe:)

Siden det er sol og virkelig behov for solkrem, så kan jeg jo skryte litt! 


Denne solkremen er bare herlig, den inneholder mye aloe vera, som er bra for huden i forhold til sol-eksem/solbrenthet.
Den har ikke ekkel "solkremlukt" som de fleste andre har, har en mild frisk lukt og er heller ikke klissete!
Solfaktor 30 og er veldig vannfast, som er supert for mine 3 små ( og alle andre barn også) som da elsker å bade når det er varmt!
Men husk å bruk nok, smør flere ganger iløpet av dagen og smør på 15-30 min FØR du går ut i sola;)
Har du spørsmål send meg gjerne mail : lisbethkarinsaether@msn.com

Ha en flotters dag!
Ble veldig forsinket dett innlegget siden blogger på iphone nektet å virke så måtte styre litt for å få bilder osv over på dataen :P

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Hyggelig om du slenger inn en hilsen!
Ha en fin dag;)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails