søndag 31. august 2014

Hjemme "alene" helg


På fredag dro min kjære, eldste og minste jenta til Herøy!
Tuva skulle på fotballcup, så de slo to fluer i en smekk, med litt mor/far og oldemorbesøk.
Å da ble jo jeg og Hedda hjemme alene, bare vi 2, det tror ikke jeg har skjedd før.
Godt for Hedda å bare ha mamsen for seg selv, for hun var snar å rope JAAA nei jeg spurte henne om vi skulle være hjemme bare vi 2 :)
Og ikke minst at hun måtte jo da få ligge sammen med meg!

Så vi har kost oss skikkelig i helga, akkurat nå er Hedda på besøk hos ei klassevenninne så da ble jeg helt alene, om noen timer så er alle i hus igjen *nyyyter stillheten*


Tenkte å slenge med noen bilder fra helgen... enjoy! 
















  




Helga har vært ganske innholdsrik, alt fra pita-pizza , bollebaking (glemte å ta bilde) fjelltur, sushi , film-titting hatt besøk, vært på besøk ++


Helt til slutt, fant noen gøye solbrille-bilder, må bare vise dere!























Ha en flott søndag, her er det siste krampen av sommer, 19-20 grader ute og knall sol!
Til uka blir vi bløt, meldt regn hele linja!!



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Hyggelig om du slenger inn en hilsen!
Ha en fin dag;)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails