fredag 27. februar 2009

1000 takk!

Hei alle sammen og god fredag:)
Vil takke alle sammen som har vært og besøkt siden min,
en ekstra takk til dere som har vært så hyggelig å lagt inn en kommentar også mens dere var her!
Har jo over 1000 besøkende allerede, bare etter å ha hatt blogg 3 uker,
syns ikke det er så værst jeg:)
Ja det er fredag igjen, helg,
men min kjære må jobb imårra da..
Tror jeg skal ta jentene med meg til byen en tur, se om jeg finner noe å bruke penger på:P

Må nok finne meg litt klær,
begynner jo på jobb igjen om 14 dager...



Etter å ha vært hjemme i fødselspermisjon og vært sykemldt siden november 2007,
blir nok godt men samtidig litt rart.

bildene er tatt på hjemmplassen min:)

Ha en fin fredag alle sammen!
Klemmer!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Hyggelig om du slenger inn en hilsen!
Ha en fin dag;)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails