onsdag 25. februar 2009

Onsdag og oppbevaring av lys, telys,krone lys osv

Hei hei og god formiddag!
Jeg og storesøster sitter å får i oss litt mat,
må til det for å drive kroppen gjennom hele dagen,
bare ett tips for de som ikke visste det:P

Idag har vi vel egentlig ingenting på tapeten, så får se hva vi finner på.
Jeg skulle vel egentlig vært å trent litt flesk vekk...
Så kanskje jeg stikker på trening når sambo kommer hjem fra jobb.
Har en del bukser i skapet som har krympa i det siste, skjønner ikke det fenomenet der altså, andre som er plaget med det samme??

Eller er det bare meg kanskje?

Jaja, uansett så skulle jeg gjerne kommet meg i buksene å fått glida igjen glidelåsen:Phihi




Hvor oppevarer dere lysene dere ikke brenner for øyeblikket?
En utfordring til alle som vil er å vise hvor dere oppverarer lysene;)
JA for dere gjør vel som meg å brenner lys hele dagen:D
Syns det er såå koselig,
å det har jo min kjære fått med seg,
som dere kanskje så i ett innlegg tidligere her, om ikke se her



Før jeg fant ut at jeg kunne ha lysene til "utstilling" så lå di å slang i skuffer og skap.
Men nå er de plassert i diverse krukker,vaser o.l.
Som de over her, som står i glassvase.



Og noen i en blomsterkrukke, liker denne så godt,
kunne godt tenkt meg flere i samme stil:)
Har fått den fra noen, men er ikke helt sikker..
Tror den kom fra noen på min kjære sin side,
tusen takk!!



Glassvasen igjen nå med t-lys i:)
Har en lignende men mye kortere glassvase som står nede i gangen med t-lys i.
Ja må jo ha de lett tilgjengelig der også!




Kubbelysene som jeg har plassert her er noen av de jeg fikk fra min kjære:)
I disse "pottene" hadde jeg blomster i de..
har nå sittet lenge å googla for å finne ut hva de heter:P
Fant jo ut at de heter hyacint, men er jo ikke det jeg bruker kalle dem,
men nå fant jeg det ut,
SVIBEL!




Så da slenger jeg med ett bilde fra jula med svibler i;)


Ha en fin dag alle sammen!

~Lisbeth~

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Hyggelig om du slenger inn en hilsen!
Ha en fin dag;)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails