søndag 8. februar 2009

Morsdag....

Mor.

Med mange hvite blomster
som perler på en snor.
Konvallen står så vakker
i skogen der den gror.
Og med til mor jeg plukker
en kjempestor bukett,
for hun er like vakker
som konvallen jeg har sett.



Legger ved ett bilde av alpefiolen min.


(Primula)

Har ikke vært noe begeistret for blomster med roser på før,


(Roser)


men nå kunne jeg tenkt meg mange, bare det er hvite roser på såklart! :D


(Hortensia)


Hvitt og enkelt,blir så mye mas med så mange forskjellige farger på de forskjellige typene.

Så til alle mødre!

Gratulerer så masse med morsdagen!

Kjæmpegla i deg mamma

2 kommentarer:

  1. Hei hei..

    Joda jeg begynte å samle på hjerteserviset, har hele 4 kopper da sa det stopp.. og jeg finner det ingen steder!! Sukk.. Skåla du har var jo bare så fin da...

    Grattis med blogg...
    Ha en fin dag.. klem

    SvarSlett
  2. Fint dikt! :)
    Jeg husker ikke hvor jeg fant det med kolonnene akkurat nå. Skal prøve lete det opp igjen, så sier ifra når jeg finner oppskriften. :)
    Klem

    SvarSlett

Hyggelig om du slenger inn en hilsen!
Ha en fin dag;)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails