fredag 20. mars 2009

God helg til dere fra oss:)

Ja da var helga her,
da min kjære og jentene henta meg på jobb, så stoppa vi på ica,
måtte ha noe til kveldskosen.
Å se så fine påskeliljer jeg fant der;)

Var med en veldig fin krukke/kurv.


"Kritt"tavle på hver langside:)


Fulgte også med 3 små søte kritt i forskjellige farger
(glemte visst å ta bilde av de)


Også mine søte små:)
Lillemor sender en slengsuss til de som ønsker en!

Ha en fin helg alle sammen!!



Ps: Nå er salongbordet fra forrige innlegg bestillt,
ble den nette sum av 749,- levert på døra:D
Får det ikke før om 3 mnd da, men verdt å vente på, til den superprisen:)

1 kommentar:

  1. Såå fin den var , jeg skal hvertfall på ICA i morgen her ,og sjekke om de har den,søøøt!!

    SvarSlett

Hyggelig om du slenger inn en hilsen!
Ha en fin dag;)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails