fredag 17. april 2009

Lenge siden sist...

Hei alle sammen!
Nå er det evigheter siden jeg blogga sist, det føles ivertfall sånn da, er jo faktisk 14 dager siden.
Grunnene er lite bloggelyst og har vært mye å reist til familie og div.
Det har jo også vært påske og vi har kosa oss masse:D
Dataen min(eller den er jo lillebror sin da) er ikke helt god, den slår seg plutselig av og skjermen er ikke helt god, om jeg bøyer den for mye opp så blir den svart:S
Så det er ikke enkelt å skrive eller se noen ting her.
Har slått seg av 2 ganger allerede idag!!
IRRITERENDE!

Har også skjedd noe trist i familien:(
Men gidder ikke skrive noe mer om det.

Jeg slang med noen bilder av ginsengblomsten min, syns den er kul jeg:)
Ang noe jeg lovet i mitt første innlegg på bloggen min så kommer det straks, bildene er tatt.
Så jeg må bare gidde å sitte lenge nok her sånn at jeg får lasta dem opp;)
Ha en fin fredag alle sammen!
Og kos dere i helga;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Hyggelig om du slenger inn en hilsen!
Ha en fin dag;)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails