tirsdag 21. april 2009

Gangen vår, før og etter bilder:)

Etter å ha bodd her i 2 og ett halvt år har vi endelig blitt ferdig med gangen vår:)
Her ser dere litt hvordan det var før vi flytta inn, bildene ble tatt på visning.

(2 forskjellige gulvbelegg)



Fysjom for noen stygge dører, hadde det bare vært en av dem..
men er faktisk 8 dører i gangen vår på ca 8kvm

(dette bildet ville av en eller annen grunn ikke være rett vei når jeg lasta det opp..hmmm)



Det begynte med at vi malte trappa...alt utenom trinnene ble malt, dette gjorde vi like etter at vi hadde flytta inn.
Sånn ble det da trappa var halvferdig.


Etter det tok det laaaaang tid før resten av trappa ble ferdig,i høst (2008) var svigerfar her å la laminatgulv i trinnene, knallfint ble det, tusen takk!!Så nå er det godt at alt er gjort:)



Fargen er lysegrå..Egenkomponert, ingen som har lik;)
Mangler noe på veggen her ser jeg..så litt tomt ut.

Dørhåndtak til alle dørene er også skiftet.

Speilet fikk et tynt tynt lag med hvitt, litt stilig effekt.

Ser jo at fargen på speilet matcher klebersteinen på toppen av ovnen,
det har jeg ikke lagt merke til før, var jo stilig:D



Som dere ser så har kurvkommoden også fått en make-over:)



Hylla og benken her var sort da vi kjøpte den, men den ble jo angrepet av malekosten,
den også, som så mye annet:P






Er storfornøyd med gangen, det er som å komme inn i et helt ytt hus.

Nesten så jeg snudde i døra de første gangene..hihi!

Ha en fin dag alle sammen!

2 kommentarer:

  1. Snakk om forvandling! Kjempefint ble det!
    Maling tar tid ja, så jeg skjønner at det har drøyd ut...

    Ha en super tirsdag videre!

    SvarSlett
  2. Så fint det ble! Jeg likte fargene ;)
    Ha en fin kveld!

    SvarSlett

Hyggelig om du slenger inn en hilsen!
Ha en fin dag;)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails