lørdag 25. april 2009

Lite innom for tiden:(

Grunnen til det er at min kjære bror sin data er å verksted(er jo den jeg låner)
så da blir det minimalt med blogging på meg for tiden:(
Måtte bare snike meg en tur på min kjære sin som står nede på "gutterommet" som jeg kaller det.
Men håper å komme sterkt tilbake om kke så altfor lenge og med enda noen kg mindre å bære på;)

Det er dette jeg "lever" på for tiden, har til nå gått ned 5 kg og 13 cm er borte, jeg er superfornøyd med det:)

Fant en bukse i skapet jeg har lengtet etter å få på meg uten at alt "henger" utfor, prøvde den igår å ble hoppende glad!!!

Ellers så går tiden til mine små, jobb, min kjære og huset. Sisnevnte skal få ny drakt iløpet av sommeren...å som jeg gleder meg.

Bare vi greier å velge farge da, siden det er sååå mange fine å velge mellom:) Ikke et enkelt valg, man maler liksom ikke over til neste år da:P Om det er noen som har tips til fine farger så tar jeg imot med glede:)

Ha en fin lørdagskveld og helg videre..

Blir kanskje take away pizza på oss ikveld.

Kan jo ikke ta helt av med den slankinga heller!

Kooos fra meg!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Hyggelig om du slenger inn en hilsen!
Ha en fin dag;)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails