lørdag 27. februar 2010

nytt gjesterom?!

Min kjære har slengt seg over gjesterommet nede, har ikke gjort noe med det siden vi flyttet hit, er 70-talls-tapet på 2 av veggene(mestparten av tapeten er borte nå da;P), 100 spikerhull i den 3. veggen og den 4. er ikke noe særlig den heller.
Klesskapet som stod der ligger nå ute på trappa eller i garasjen, ja jeg vet ikke helt hvor han har gjort av det..hihi.
Men uansett så fant vi noen spennende "skatter" bak skapet, der lå det en gammel oransje leksebok, et bilde fra klasse 2 a 81-82 og en 1-krone fra 1976 og ett tonn med støv :s
Det mystiske var at navnet på den som eide lekseboka stemmer ikke overens med navnet på de som har bodd her før oss, er bare en familie som har bodd her før vi kjøpte, må se om jeg ikke finner ut av dette...kan leke detektiv!
Fant også en real nice tapet bak vinduslistene, med hester, kuer, høner osv, ja rett og slett en hel bondegård!

Uansett så blir nok gjesterommet mest sannsynlig vårt rom når det er ferdig opp pussa:D
Gleeeder meg!!!
Vi skal ha lyst oljet ask gulv(hvis jeg husker rett)
Smartpanel på 3 vegger
Sommerfugl-tapet på den 4.

Det kommer til å bli såå fint...
Så nå er jeg på leting etter lysekrone for å ha i taket, klesskap/kommode...kom gjerne med forslag!
Skal se om jeg ikke kan finne noen førbilder som dere kan nyte mens vi ordner til sånn at etterbildene også kommer om noen uker;)

Han en flotters kveld, klem!
Hurra for sølv på 3 mila!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Hyggelig om du slenger inn en hilsen!
Ha en fin dag;)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails