søndag 7. mars 2010

Himmelblå!!

Gleder meg...begynner straks...
Spent på hva som har skjedd med Kim....
Er en veldig koselig serie, litt trist at det er siste sesong.


Mens jeg venter på Himmelblå har jeg kika litt etter inspirasjon til "nysoverommet" vårt.


Imårra begynner vinterferien til min kjære...
Å da skal han starte med tenna i tapeten...hihi
Mulig det blir sånn, han har aldri lagt tapet før, hvordan var ditt første møte med tapetlegging?
Så gleder meg veldig til jobben er ferdig imårra å jeg kan komme hjem å se hvordan det blir:)
Ha en fin kveld!!!

Nå skal jeg kose meg med himmelblå og vaniljeis med sjokoladesaus som stivner på isen, jada jeg har vel nevnt den isen noen ganger før...
Elsker den!!!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Hyggelig om du slenger inn en hilsen!
Ha en fin dag;)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails