søndag 14. november 2010

Snøen dalte lett og fint....

Ja da var det plutselig november allerede, huff så fort som tia går...
Nærmer seg julepyntemodus her, er en del ting jeg skulle hatt før adventshelga kommer, men er jo enda litt tid å gjøre det på(plutselig så sitter jeg vel der med skjegget i postkassa)
Skulle jo være sååå flink å begynne tidlig med julegavene, hvem var det egentlig som kom med den ideen:P
joda det var meg, men hvor mange gaver tror dere vi har kjøpt?
Jo sånn ca 1!!! hihi snakker om å ha kustus på seg selv :P
Har savnet litt å være her,dagene flyr fra meg, som jeg sikkert har nevnt hundreogørten ganger før, men det er helt sant.
Det er så fint, lyst å hvitt ute nå for tiden, hærlig med snø!
Håper snøen ligger en stund nå sånn at de små virkelig får kosa seg ute mens de er i barnehagen, å vi voksne må være inne på jobb, noen av oss jobber jo ute da(min kjære jobber jo som sagt(tror jeg har sagt det før) på lageret på BM så er jo stort sett ute om dagene)
Og er ikke så begeistret for denne måkingen som må til for å finne bilen og for å  kunne kjøre den ut av parkeringen vår, men sånn er det når garasjen(ja dere vet ett sånn hus som man kan "oppbevare" bilen i) er full av "dritt" hihi, mobbe mobbe min kjære :P
I helga har vi storkosa oss hjemme hos mine foreldre sammen med lillebror( savna de 3 som ikke var der... )
Vi feira farsdag, min kjære fikk seg kjørehansker i skinn og bilder som jentene har laga i barnehagen(skal ta bilde av de så dere får se) 
har spist kake, masse annen god mat også har vi vært ute å lekt litt i snøen, akt i en bakke like bortenfor huset der jeg bodde som lita, å så måtte vi lage snølykt, som dere har sett på bildene her...Det er jo så fint lys av dem, fin stemning, skulle ha laga maange utpå plena, vært kjempekoselig det:)
(Beklager så mye ang bildekvaliteten på utebildene, er min kjære som har slåss med kameraet vårt:P)

~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~

Har jo som sagt hatt en del å gjøre den siste tiden, alt fra hus og hjem til barnehage og jobb.
Så tenkte jeg skulle vise dere noe av det vi har gjort, senest denne uka faktisk.
Fra mandag til onsdag så tilbringte jeg hver kveld i trappa vår, hadde litt "husarrest" der jeg:P
Men se så fin den ble!
Veldig fornøyd med den ja!
Har malt "alt" i trappa bortsett fra trinnene og endelig fått eikelistene de grusomme eikelistene hvite, de har plaget meg siden svigerfar la "klikkgulvet" i trinnene :S
Men nå er det slutt på søvnløse netter, hihihihi!
Fryder meg over at vi har endelig fått trappa FERDIG:)
Her kan dere se hvordan den var før;)
Ha en fin søndag alle sammen, håper alle fedre har hatt en fortreffelig dag med sine søte små og store!
Min kjære er en kjempeflink og herlig pappa til Tuva og Hedda! Elsker deg!

1 kommentar:

  1. Heia :)
    Å dæ va koseli å sjå et nytt innlægg ^^,
    Trappæ vart kjæmpefin!! You go girl (Y) Så flenk atte :D

    SvarSlett

Hyggelig om du slenger inn en hilsen!
Ha en fin dag;)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails