torsdag 21. april 2011

Påskehilsen!

Da var det påskeferie:)
eller tok påskeferie på tirsdag kl 15 jeg, mens min kjære var på jobb igår også.
Men nå har vi fri alle sammen!
 Koser oss, stuller og steller inne, min kjære har begynt på prosjekt "nytt" rom til minstejenta:)
Så nå er alt av vegger og tak strippet for alt...
Har revet ut de gamle, grusomme garderoveskapene som stod der, de var blitt en del gul siden de ble satt der en gang på 70-tallet, når huset ble bygd. Men nå er de borte:)


Så inatt har minstejenta sovet på gulvet på en madrass, på rommet til meg og min kjære, måtte kikke ned på henne flere ganger inatt, sååå søt der hun lå <3


Min kjære har vært på rommet hele dagen å styra på, har nesten ikke sett han.
Men er jo bare positivt det, da skjer det jo noe på andre siden av veggen:)
Meg derimot er ikke til noe særlig hjelp, hadde  vondt i hele kroppen da jeg våkna imorges:(
Nesa renner, vondt i hals osv.
Skal vel få det som jentene har hatt!!!
Vil ikke være syk i påsken jeg.
Måtte vise dere litt av påskepynten vår, nedenfor her ser dere hva jentene har laga i barnehagen, eggeskall med karse i, også kyllingene dere ser i bilde ovenfor, syns de var nydelige jeg:)

Ha en fin skjærtorsdag!
Skal prøve å se om jeg ikke legger ut bilder fra kjøkkenet imorgen, som har fått seg en ansiktsløftning siden sist:)
~klemmer~

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Hyggelig om du slenger inn en hilsen!
Ha en fin dag;)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails