søndag 27. mars 2011

Sommertid, my ass!

Er ingenting her som ligner på sommertid en gang.
På mandag var det "vår" på morgenen når jeg dro på jobb, men utpå kvelden så begynte det å lave ned, så den våren er gjemt under en halv meter (om ikke mere) med snø!
 Slenger med noen vårbilder fra 2010 og 2009.
Savner varmen fra sola, kunne stelle i hagen osv.
Håper det ikke blir så altfor lenge til.
 Har vært alene hjemme fra igår til idag, har kosa meg og stulla å stella, flyttet på litt stæsj og bilder.
Kosa meg med earth hour igår, masse tente lys var jo så koselig her, men tok jeg bilder...neida.
Men får prøve å gjøre det en kveld i nærmeste fremtid før sommeren(forhåpentligvis) virkelig slår inn her, for da er det ikke noe mørke å se på mange mnd'er!
Tiden går så utrolig fort, nå er lillemor i huset snart 3 år, husker det som det var igår at testen var positiv.
Så neste helg blir det stor feiring, med familien, kaker, kaffe og mange pakker.
Har b.l.a. kjøpt en matboks fra Blafre på libris har i byen, som hun skal få fra storesøster.
Jeg spurte henne for noen dager siden om hun ønsket seg noe, da fikk jeg til svar at hun ville ha ett hjerte og ett lam....tihi, men det har hun jo fra før:P

Der fikk vi akkurat beskjed om at søstra til min kjære har født en gutt nå ikveld:)
Gratulerer så masse med lille prinsen!!

 Da kan jeg legge meg med en stort smil om munnen og glede meg masse til å få se han imorgen!

~Klem~


1 kommentar:

  1. Fint innlægg :)
    No må du snart oppdater om kjøkkene :D
    e jo innom kvar dag å ser om du ha skreve nå nytt :P

    Ramona

    SvarSlett

Hyggelig om du slenger inn en hilsen!
Ha en fin dag;)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails