lørdag 5. november 2011

12 år.....

1. November hadde jeg og min kjære vært sammen i 12 år.


Så i den anledning får dere se noen av hjertene som befinner seg hjemme hos oss.


Er nok noen flere men er en stund siden bildene her ble tatt, så gidder ikke se over hjertearkivet ;)


~ Du har gitt meg 2 flotte små jenter ~



~  ♥  ~


~ Vært forlovet i 11 år ~


~ På tide med bryllup da eller?? ~


(noen mener det, andre ikke)


~ Vi var 16 og 19 år da vi ble sammen ~


~ Elsker deg ~


~ Kjekken min ~ 


♥ ~


~ Du er best ~




 Min kjære  ~

3 kommentarer:

  1. Huskæ dæ som igår når du kom heim mæ hain Esben før første gång :P Hihi^^,

    SvarSlett
  2. E innom kvar dag i et håp om nytt innlegg, men næi :(

    Ramona

    SvarSlett

Hyggelig om du slenger inn en hilsen!
Ha en fin dag;)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails