fredag 4. november 2011

etter...

Nå kan jeg endelig vise etter bilder, siden vi begynner å bli ferdig med fiksingen i stua.
Bare litt som står igjen nå, men det blir ferdig neste uke.


Som dere ser så har jeg ikke skinnstoler til spisebordet lengre...
Om dere leser noen innlegg lengre ned så ser dere at jeg har prøvd å få tak i trekk som passer stolene, men til ingen hell.
De fleste trekkene jeg har sett er bare 50 cm i ryggen, men våre stoler er 60 cm.


Men plutselig en dag ploppa det ned tilbuds-avis i postkassa fra fagmøbler der de hadde trekk.
Så jeg suste til butikken ved første anledning:)
De hadde jo selvfølgelig ikke trekkene inne, men jeg fikk "butikkmannen" til å måle høyden på stolene som trekkene var ment til.
De var like høy som mine, så "butikkmannen" bestilte inn 6 trekk til meg, jeg fikk låne hjem 1 for å prøve, å de passa som hånd i hanske!!! jippi, endelig kvitt de sorte stolene, eller ikke kvitt de, de er jo der men ser nå helt annerledes ut:)


Disse "home" bokstavene fikk jeg i bursdagsgave fra en god venninne sammen med gråe "leggiser" med "blondebånd" tusen takk kjære snuppa:)


Veggen med tapeten ble så lekker om jeg får si det selv:)




  



Er forresten hjemme med minstejenta idag, hun har fått vannkopper.
Så om det er noen som vil bli smitta så er det bare å stikke innom:)
Storesøstra ga klar beskjed i morges om at noen klem ble ikke aktuelt, for hun skulle IKKE ha noen vannkopper nei!
Hihi, er vel fare for at hun er smittet allerede vil jeg tro...
Vi får se hva helga bringer.


Har kost oss med ferske sjokoladeboller, de var nydelige, første ganga jeg har prøvd med sjokis i, blir nok ikke siste gangen.
For å ikke ha altforr dårlig samvittighet for sjokoladen i bollene så hadde jeg i litt grovmel:))


Ha en fin freddan alle sammen!
Her skinner sola å er ett nydelig vær
~Klemmer ~


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Hyggelig om du slenger inn en hilsen!
Ha en fin dag;)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails