fredag 24. august 2012

Fredagskos

Fredag igjen... 
Tuva har nå gått en uke på skolen allerede, og idag skal hun gå hjem alene.
Det har hun hatt lyst til helt siden mandag, så idag skal hun få lov, er spent på om hun bruker lang tid:)


 Idag har jeg vært flink husmor, Tilde har sovet lenge å sover forsåvidt enda, så har fått gjort en del:) (støvsugd, rydda, strøket duker, lagt sammen klær, kasta ting +++)
Laget hvitløksdressing som vi skal ha til "club sandwichen" ikveld!
Tuva har hatt så lyst på det lenge, å hun nesten svevde igår når hun så hva min kjære hadde kjøpt på butikken, han viste henne den ene ingrediensen etter den andre å hun ble større og større i øynene!
Gleder seg nok til kveldsen idag da:)
Er spent på hvordan Tilde reagerer på den...for det var nemlig ikke så lurt av meg å spise kebabtallerken igår :P


Igår hadde jeg besøk av damene på jobben, var så koselig, Tilde fikk mye fint å jaggu fikk ikke storjentene lego!
Knallfornøyde alle sammen:)
Var så godt å se arbeidkollegaene igjen, har savna de..
Kjenner jeg gleder meg til å begynne på jobb igjen, selv om det er 11 mnd til :)
Men må nok stikke innom når jeg er i byen!


Igår skjedde det noe kjekt!
Lillesøster kjørte opp, så nå har hun også sånn lapp..
(Noe Hedda sa da jeg kjørte opp ifjor)

Gratulerer så masse!
Flinka mi:)
Hun har også blogg, så om dere vil lese så sjekk her

Ha en flott fredag alle sammen!
 ~ Klemmer ~

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Hyggelig om du slenger inn en hilsen!
Ha en fin dag;)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails