onsdag 29. august 2012

Ny sofa;)

Jeg sitter her å venter på at Tilde skal våkne..
Har fått storjentene og min kjære på jobb, i barnehagen og på skola for 1-2 timer siden.
Lagd knekkebrød på morningen, mye man får gjort når man er tidlig oppe...
Men nå når jeg satte meg ned i den lekre nye sofaen vår så kjenner jeg at øyelokkene ble veldig tunge :P


Vi fikk (eller fikk ikke vi må jo betale for den da) nysofaen vår tirsdag i forrige uke:) 
Herlig, har jo før hatt en mørkeblå sofa som vi har kamuflert med beige trekk, tepper osv.
Men begynte å bli ekstremt lei av å måtte "re opp" sofaen etter hver gang man hadde sittet der en stund, for alt av trekk og tepper skled alle veier!!!


 Var min kjære som var mest lei...men han reide da aldri opp heller :P


Dagen etter at sofaen var på plass måtte jeg omøblere litt på stæsj å andre ting...da kom jeg må en lur ide, henge duken fremfor dvdskapet så vi slipper å se alle filmene som står der, ble bedre, men jeg kunne heller ha tenkt meg ett hjørneskap der som vi kunne hatt filmene i :)
*Ønsker meg*


Her ser dere bilde av gamlesofaen, veldig fin når ingen har sittet en stund i den :P

 Og her er den nye, med litt nye puter, prøvde meg med litt duse lilla puter, koselig med litt farger, siden noen (les: min bror) mener at jeg har ALT HELT HVITT, noe som ikke stemmer ;)
 Jeg hadde forresten en stolt Tuva som gikk alene til skolen idag, så kommer hun hjem alene også:)
Veldig kjekt å bare bo noen hundre meter fra skolen med kun gang/sykkelvei, ingen veier som skal krysses eller noe, må være den tryggeste skoleveien i byen :)



Ha en fin dag alle sammen!
Skal se om jeg ikke får tatt noen bilder av platten en av de nærmeste dagene, som min kjære og hans pappa har snekra på baksiden av huset:)

~klemmer~ 

Her ser dere noen før bilder fra baksiden av huset



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Hyggelig om du slenger inn en hilsen!
Ha en fin dag;)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails