fredag 30. november 2012

Overraskelse!!!

Imorges før jeg sto opp, fikk jeg mld fra en arbeidskollega..


Der sto det at nissen hadde vært i postkassa, så jeg måtte tømme den før postmannen kom, for ellers så fikk ikke posten plass!!



Så jeg ropte ut i gangen til min kjære om at måtte hente det som lå i postkassen, men det hadde han allerede gjort ( han hadde nemlig sett nissen når han var på pakkerunde)




Så han kom inn på soverommet med en pose... Å inni det var en adventskalender til bare meg som "Statoil- nedre nissen" hadde lagd!
Hjemmelagde karameller;)))



Ble så glad, å tårene lura i øyekroken:)
Tusen tusen takk!!!
Gleder meg til å begynne på jobb igjen ( er jo ikke før i juli, men det går nok fort)
- Postet gjennom BlogPress fra min iPhone

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Hyggelig om du slenger inn en hilsen!
Ha en fin dag;)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails