søndag 9. desember 2012

julestemning:)

På fredag var jeg, Tuva og Tilde på forestilling i barnehagen!
Der hadde de skuespill av juleevangeliet samt med julesanger innbaket i forestillingen.
Min søteste Hedda sang en stjerne skinner inatt, nydelig for ett lettrørt mammahjertet <3 b="b">


Igår var min kjære på gartneriet sammen med Tuva og "svigermor"
Jeg sendte melding til han om han ikke kunne kjøpe ett lite "juletre" som vi kunn ha på trappen (så for meg en liten busk som ikke var høyere enn max 50 cm.
Men han kom hjem med denne nydelig sypressen som da er ca like høy som meg, han mente den mptte jo være såpass!!
Så nå har vi fin julepyntet platt på baksiden av huset.
Hadde den først på trappa, men har jo andre lys der så ble så mye..
Så i skrivende stund sitter jeg å ser på busken, lekkert!


Jeg ba han også om å kjøpe azalea (siden de var på tilbud i helga) men de hadde "svigermor" betalt 2 stk t.o.m. og jentene hadde fått hver sin lille røde julestjerne med glitter på:)
Tusen takk!


Noen bilder fra huset, har pyntet en del ja, mangler igrunnen bare juletreet :)





Lagde oreokuler tidligere i uka, dette er det som er igjen :P
Var vist litt gode de, fikk tips fra Ramona om at de var gode, hun lagde sånne ifjor til jul!
Så måtte prøve vi også, men ser ut som vi må lage en porsjon til (om ikke flere!!)


Håper alle har hatt en fin 2 søndag i advent, om 2 uker er jo lillejulaften her!!
Gleder meg!

Ha en fin søndag! ( det som er igjen av den ivertfall)

- Postet gjennom BlogPress fra min iPhone

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Hyggelig om du slenger inn en hilsen!
Ha en fin dag;)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails