søndag 28. april 2013

Ooh herlige søndagsfrokost:)

Hver søndag dekker vi på bordet med all slags "lekre retter"
Vi koker alltid egg!




Oboy er tingen når det er helg:)
Her ser det ut som hun sitter å rister glasset..
Det var ei som fant ut at det å blåse/ lage bobler med sugerøret var lurt!




Noen synger!
Jeg: vi trenger ikke synge ved matbordet:)

Da må vi leke stilleleken var det noen som sa, stilleleken fra NÅ!

Jeg: vi trenger ikke leke stilleleken, det går an å prate når vi spiser:)




Mellomste fant ut at det å spise egget som det er på rundstykke er kjedelig!
Så vi river det fra hverandre alt vi greier!
Spiser først opp det hvite:)
For så å maltraktere eggeplommen alt hun kan, sånn at eggeplommen virkelig dekker hele frokostfatet OG hendene hennes!

Jeg: det går an å spise maten uten å gjøre sånn Hedda!




Mens jeg da med "ett smil om munnen" sier ifra om alt dette og koser meg med min frokost og mater Tilde så tenker jeg med meg selv....
( 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10.......gleder meg til å bruke nykosten og støvbrettet) hehe :p




Han en flott søndag!
Her skinner sola så vi løper straks ut:)
- Postet gjennom BlogPress fra min iPhone

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Hyggelig om du slenger inn en hilsen!
Ha en fin dag;)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails