lørdag 20. november 2010

1 uke og 1 dag

Har i lang tid ment at det er såå lang tid til adventa kommer, men gikk plutselig opp for meg at den starter jo neste helg:)
Jippi!
Da starter pyntinga, kosetiden, familiekos osv osv.
Hva forbinder du med adventstiden?
Hva er det første du tenker på?
 Men tenkte å fortelle dere litt om forberedelsene her i huset;P
Det begynte igår med prosjekt "rasér en liftgardin" som det kommer bilder av etterhvert som den forhåpentligvis blir ferdig.
Men gardina var klar til å henges opp den, måtte bare ned med gardinstanga som hang der, fjerna samtidig ett vinstativ fra veggen..
Fant da ut at vi skulle male hele kjøkkenet...sååååe igår ble taket hvitt, vi fant noen rester med maling som vi blanda og nå er kjøkkenet nymalt til advent/jul! (jeg mala idag når min kjære var på jobb og fikk tusenogørten spørsmål fra mine små...hihi. Mammæ! Ke jær du?, Mammæ, malæ du?, Mammæ ke e dæ? osv osv)
Imorgen håper jeg å få opp gardinene som skal bli litt julete i samme slengen;)
Blir litt ommøblering på veggene og min kjære har laga hyller(eller vi har kjøpt hylleknekter på clas ohlsson og min kjære har fiksa "hylleplata") som vi skal få på veggen der vinstativet hang, glede glede!!
Plutselig kommer det bilder, jeg lover , jeg lover , jeg lover.

Måtte ta noen koselige bilder fra den nymalte trappa vår:) se her for bilder og her hvordan den var før den ble malt
Den fine lykta som jeg fikk hos den beste søstra i julegave ifjor, noen orkideer uten blomst (ser ikke ut som jeg noen gang får blomster på dem igjen etter at de er avblomstret....kjedelig) Syltetøyglass, blondepynt med telys i, blomsterpotte som jeg liker veldig godt, har fått en plastblomst i og en bilderamme som var sort men har nå blitt sort tavle med hvit ramme og en koselig "hilsen" når man kommer opp trappa.

~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~
Jeg og jentene har forreste vært ute å lekt og kosa oss i snøen idag, deilig med snø!
Ha en fin lørdagskveld alle sammen! Og god helg!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Hyggelig om du slenger inn en hilsen!
Ha en fin dag;)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails