søndag 6. mars 2011

Syns det er på tide....

Å vise dere bilder fra vårt "nyoppussede" soverom...
Jada det er jo "bare" 1 år siden det ble gjort da, men nå har ikke jeg vært den mest "ivrige" bloggeren det siste året.

Det ble tapet fra Borge, med sommerfugler, på den ene veggen.


Smartpanel på de andre + en murvegg, har vedovn  på andre siden av "murveggen" i gangen, som dere kan se her

Malm-kommode fra ikea som har fått knotter på.


Lysekrone fra jobben til min kjære.

Hylla


Gardinene


og gardinstanga er fra Ellos

Er såå fornøyd med rommet! Min kjære er superflink!
Nå skal jeg spise nystekt sjokoladekake som sto i ovnen da jeg kom ut av dusjen...
nammmmm

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Hyggelig om du slenger inn en hilsen!
Ha en fin dag;)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails